Goedkeuring tbv Privacy Wetgeving

FORMULIER TBV GOEDKEURING OF UITSCHRIJVEN

Uw voor- en achternaam (verplicht)

Bedrijfsnaam

Uw email (verplicht)

Ik wil mij afmelden voor de nieuwsbrief.

Ik geef toestemming mijn gegevens te bewaren.(verplicht invullen)

Indien je gekozen hebt voor NEE worden je gegevens direct verwijderd.

Behalve wanneer in onze administratie nog facturen staan, deze worden de wettelijke periode bewaard.

Typ de tekens over in de ruimte ernaast
captcha

 

BELLABACI NEDERLAND wil graag voldoen aan de nieuwe richtlijnen van de Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG) welke op 25 mei 2018 zijn ingegaan. Op deze pagina leggen wij uit hoe wij om gaan met uw gegevens omgaan en waar we ze voor gebruiken. De belangrijkste wijziging is dat wij aantoonbaar moeten kunnen maken dat wij toestemming hebben om uw gegevens te verzamelen. Hieronder geven we graag een overzicht van de gegevens die wij verzamelen en op welke manier deze worden opgeslagen en gebruikt.

Welke gegevens verzamelen wij:
In geval van bedrijf: bedrijfsnaam, BTW nummer, KvK nummer, contactpersoon naam, adresgegevens facturatie en levering, emailadres, telefoonnummer, rekeningnummer, bestellingen, soort bedrijf.
Als consument: naam, adresgegevens voor facturatie en levering, telefoonnummer, rekeningnummer, bestellingen.

Waarom verzamelen wij deze gegevens:
Bellabaci Nederland heeft deze gegevens nodig voor het uitvoeren van uw bestellingen, verwerken aanmelding cursussen en workshops en voor het verbeteren van uw klantervaring/ klantenservice. Tevens kunnen wij onze producten en diensten beter aanpassen op de vraag van onze klanten.

Hoe verzamelen we deze gegevens:
Wij verzamelen uw gegevens tijdens uw cursusaanvraag/-aanmelding via telefoon, Salespersoon of email. Bij het plaatsen van een bestelling. Ook verzamelen wij gegevens door het invullen van aanmeldings- en contactformulieren op de website of op beurzen.

Waar worden uw gegevens opgeslagen en met wie worden ze gedeeld:
–    E-Boekhouden: Administratiesysteem
–    WordPress/Woocommerce: Website en webshop
–    RM Webcreaties: Website en webshopbeheer
–    Google Contacts: Contacten beheer voor Sales
–    YMLP: Nieuwsbriefsysteem
–    MyParcel:  pakketdienst
–    Personeel

Wij delen uw gegevens alleen met derden als dit nodig is voor het uitvoeren van de overeenkomst. Uw gegevens worden nooit voor commerciële doeleinden met derden gedeeld. Met iedereen waarmee uw gegevens worden gedeeld, is een verwerkingsovereenkomst gesloten zodat uw privacy is gewaarborgd.

Wij hebben uw toestemming nodig!

Wij hebben voor onze dagelijkse werkzaamheden uw gegevens nodig. Voor het versturen van bestellingen, opstellen van offertes, verwerken van opleidingen en het verbeteren van onze producten en diensten door u hierover op de hoogte te houden.

Daarom willen wij graag  uw toestemming vragen. Indien u wenst dat wij uw gegevens uit onze administratie verwijderen, stuurt u ons een bericht met bovenstaand formulier of per e-mail naar office@bellabaci.nl. Wij zullen dan onmiddellijk al uw gegevens verwijderen. Dit betekent dat uw aanmeldingen en bestellingen niet meer door ons kunnen worden verwerkt en u niet meer op de hoogte wordt gehouden van belangrijk nieuws. Het kan zijn dat u zich eerder heeft uitgeschreven dan is dit een eenmalige aktie.

Voor de belastingdienst zijn wij verplicht uw gegevens 7 jaar lang te bewaren in onze financiële administratie. In dat systeem zullen uw gegevens 7 jaar lang blijven opgeslagen, waarna ze automatisch worden verwijderd.